miércoles, 23 de mayo de 2012

Monstre interior


Tinc 35 anys i aquest és el meu últim escrit. Si la gent conegués el meu veritable ésser seria considerat per la societat com un malvat assassí, la crueltat personificada, brutícia, escòria... Visc per mi no pels altres i el meu art és creat única i exclusivament pel meu plaer personal. Sóc metge en un centre de problemes psiquiàtrics i psicològics greus. El meu dia a dia és ple de crits, dolor i angustia, em relaxa molt. Estic casat amb una noia preciosa, amable, sincera i especialment ingènua, creu totes les meves paraules com si fossin la veritat suprema, pobre. No tinc fills, la meva dona ja en va tenir i mai m’ha demanat tenir-ne amb mi perquè sap la poca gràcia que em fa tenir un altre nen voltant per casa. A part d’això, hi ha el perill de que s’assembli a mi i no ho puc permetre de cap manera.
Sóc el típic pare metge que cuida de la seva família i ajuda a les persones que tenen problemes, semblo un angelet, qui ho diria. Jo faig art amb sang, la bellesa del sofriment i el dolor és la meva vertadera dedicació. Al centre on treballo a penes hi ha seguretat i els metges i infermeres van tan estressats que ni es fixen en persones com jo, l’única que va somrient al treball. Els meus pacients són uns pobres desgraciats que no faran res a la vida, qui es preocuparà per ells? La seva família? No sigueu ridículs, els han abandonat com draps vells. Gràcies a mi contribueixen a la humanitat donant els seus cossos per experimentar i crear bellesa, a més de la satisfacció que em produeixen. Haurien de sentir-se honorats amb aquest privilegi. Hi ha varies sales insonoritzades sense càmeres que només es poden tancar per dins i són accessibles a pocs metges, un d’ells sóc jo. Aquests llocs són on antigament es feien els electroshocks o lobotomies, perfectes pels meus plans. Cada dia hi porto un o dos pacients a la sala per fer-los una “revisió”. Els injecto les drogues corresponents que alteren el seu estat per poder aplicar-los descàrregues sense que es resisteixin tant. Ser metge i haver fet la carrera d’infermeria a vegades ajuda a saber fer coses bastants útils en el meu entreteniment íntim. Aquells éssers que deliren mentre jo els colpejo impassible semblen sentir una cosa que jo no, i potser és això el que busco. Sentiments?
Però la cosa no acaba aquí. Els Dijous em toca el torn de nit i és l’oportunitat perfecta. Aquest dia de la setmana el dedico a preparar la sala III. Allà és on esquartero dos cops al mes a un pacient que he estat tractant durant un temps. És tan agradable, a vegades no sé com he pogut viure la meva infància sense matar, sense el plaer de desfer-me d’aquella agulla clavada que em fa sagnar. Sempre hi ha hagut una obscuritat passatgera que em posseeix si no és calmada. Quan els tinc sobre la taula de ferro suplicant-me clemència, amb tota la sala coberta de plàstic per evitar que quedin restes de res, sento que tinc el poder. Amb serres, ganivets, atxes, bisturís, els desmembro poc a poc per palpar les seves reaccions, per saber que algú pot sentir alguna cosa. Els hi extrec la sang suficient per poder fer un quadre amb cada persona que he matat que després col·loco a les parets de casa meva, són els meus trofeus. La meva dona creu que són quadres d’aquells moderns que són esquitxos de pintura.
 Jo no puc sentir res, estic buit, ni la tristor ni l’alegria, només matar em fa sentir viu i per això ho faig, potser només és una excusa perquè no vull acceptar la veritat del meu jo que gaudeix assassinant. Igualment moriré, m’he exposat a radiacions greus que es mantenien de la sala de lobotomies. Han afectat el meu cervell, a més, sembla que pateixo una malaltia hereditària que ha accelerat el meu futur ictus o vessament cerebral. La mort no es suficient per pagar tots els crims que he comés, té gràcia com n’és de justa la vida, o no.  
                                                                                       
PrincesaPertorbada

Es una redacción que hice como posible candidata a la redacción del concurso de Sant Jordi de catalán. No la presenté por ser demasiado "sádica" y con un matiz de terror psicológico. Además, esta historia es imposible de relatar en tan pocas palabras. El protagonista posee algún que otro toque a lo "Dexter Morgan" y también por eso decidí no hacerlo, ya que me sentiría un poco mal conmigo misma por utilizar algunas características de otro personaje ya existente y conocido, pese a que se parecen meramente. Mas lo principal es que el contenido se excede de los campos tratados en un instituto y en fechas tan señaladas, en las que se habla del amor y la valentía, como es Sant Jordi. Sería ir contra corriente, y aunque por mucho que me guste hacerlo, no siempre se puede hacer lo que uno quiere. Sois de los pocos que la habéis podido leer y os lo agradezco.

Espero que os haya, como mínimo, entretenido. ¡Gracias!

R.R

1 comentario: